.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک بسیار سنگین در محور کرج – چالوس

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: هم‌اکنون ترافیک بسیار سنگینی در محور کرج - چالوس در جریان است و رانندگان بهتر است برای رسیدن به مقصد از محورهای دیگر استفاده کنند.

به گزارش شمال نیوز سرهنگ عبدالرضا کمالوند در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: با توجه به تعطیلات روز گذشته ششم اردیبهشت و به تبع آن افزایش تعطیلات تا پایان هفته، شاهد افزایش چشم‌گیر سفرهای برون‌شهری به ویژه از مسیر چالوس هستیم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل از عصر روز سه‌شنبه در این محور ترافیک بسیار سنگینی در جریان است و اوج این ترافیک مربوط به صبح روز گذشته بود.

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: اگر چه تا حد زیادی از حجم خودروها کاسته شده است،‌ اما هم اکنون نیز ترافیک سنگینی در محور فوق جریان دارد.

* مسافران از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

کمالوند با بیان اینکه ترافیک سنگین جاده چالوس موجب شده که زمان سفر چندین برابر افزایش یابد و پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت تا پایان روز پنجشنبه از کرج به چالوس و روز جمعه در مسیر برعکس تداوم داشته باشد، گفت: از مسافران می‌خواهیم که تنها در صورت ضرورت از این محور عبور کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی تصریح کرد: البته با توجه به تعطیلات و حجم زیاد مسافرت‌های برون شهری، اغلب محورهای استان البرز شاهد تعداد زیاد خودروها است.

رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: با وجود این، محورهای دیگر از جمله کرج – قزوین شاهد ترافیک روان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.